Powered By Blogger

zaterdag 9 november 2013

kleurtjes! en rood portemonneetje.....

Ik kwam een poosje terug bij http://mejuffrouwb.blogspot.nl/2013/05/its-not-about-money.html een leuk portemonneetje tegen. Daar staat ook een verwijzing hoe je aan het patroon kan komen. Zelf heb ik een you tube filmpje opgezocht, daar staat het toer voor toer uitgelegd. Echt leuk om te doen, alleen een voering is lastiger omdat het rond gehaakt wordt. Verder zijn er regelmatig mensen die het patroon van de spreien willen hebben, dit vind ik alleen maar leuk, maar ik moet wel een emailadres hebben waar ik het naartoe kan sturen. Ik zou het best op het blog willen plaatsen maar weet niet of dat zomaar mag. Pas had ik een patroon erop gezet en toen kreeg ik bedreigingen naar mijn hoofd dat ze aangifte zouden doen, en daar heb ik weinig trek in. Dus wil je een patroon stuur gewoon even een emailadres en haal dat later als je een patroon binnen hebt weer weg. Ik zag bij attic24 een leuk patroon van een hexagon http://attic24.typepad.com/weblog/hexagon-howto.html, met dit patroon kwam ik al googlend uit op een leuke deken. Dus ik heb alvast een beginnetje gemaakt. Het blijft gewoon leuk om blokjes te haken.

4 opmerkingen:

Riannes Haaksels zei

Waarom zet je geen link van het patroon in het blogbericht over de sprei?
Of is het een betaald patroon? Want dan is het niet netjes om die zomaar te plaatsen.

meijra zei

Nee Rianne, het is een patroon uit een oude ariande.

Christine zei

Wat een grappig portemonneetje Meijra.
Daar wordt ik nou zo boos van he, waarom van die lelijke dreigementen!!!
Kunnen mensen nou niet even normaal doen, het is alleen maar goeiigheid van jou, mail dan even privé dat het niet verstandig was, maar nee hup meteen dreigen.
Stomme lui!!!
Fijn weekend Meijra, dikke knuffels Chrissie

ineke zei

raar die bedreigingen..
uit een oud en niet meer bestaand blad mag je best patronen online zetten..
van andere blogs mag je de een link zetten.
alleen kooppatronen.. dat mag niet.. daar mag je alleen naar de verkoper verwijzen.
vind je beursje superleuk!!!