Powered By Blogger

zaterdag 27 april 2013

Sjaaltje en gehaakte deken.

Jaaaa weer een dekentje af, en Pat ik slaap gewoon hoor 's nachts;) Dit dekentje lag nog in een tasje en ik moest nog maar 20 blokjes. Dus eerst maar even afgemaakt. Dit kwam ik tegen toen ik mijn kamertje aan het opruimen was. Inmiddels heb ik er een schoonzus blij mee gemaakt. Dat sjaaltje moest ik maken voor mijn heerlijke kleindochter. Die snuffelt wel eens door mijn spullen en dat ziet ze leuke wol waar ze dan iets gemaakt van wil hebben. Pfff rare zin geloof ik, maar ik kon het even niet anders verwoorden ha ha. Oh en oma er moeten ook kraaltjes aan hoor. Hij was gelukkig vrij snel af. Want met bijna 5 jaar moet het natuurlijk wel gelijk af;)

3 opmerkingen:

Cattinka zei

Wow, die Grannys mit schwarz einzuranden ist ein tolle Idee,die Farben leuchten sehr schön, und Du hast wieder eine tolle Decke fertig!
LG
KATRIN W.

Amarins zei

Schitterend, wat een beauty weer, super gedaan! Groetjes, Amarins

Creative Chaos zei

Wat een prachtdeken weer !! En dat sjawltje is ook beeldschoon van kleur , je gaat echt lekker !!

Knuffel, Pat XX