Powered By Blogger

vrijdag 7 december 2012

borduurwerkjes


 
 
Dit toilettasje heb ik op de handwerkbeurs gekocht. Zat alleen geen dmc garen bij, dat was dan weer jammer. Ik was op slag verliefd op het tasje en heb het ook met plezier gemaakt. Ik had toevallig een zakje met leuke dingetjes liggen wat te maken heeft met handwerken. En omdat ze op de borduursels leken heb ik ze erop genaaid. Nu twijfel ik nog of ik het niet te druk vind. Iemand gaf al als advies het naaimachientje aan de rits te hangen. Ik denk dat ik het doe. Misschien haal ik al die opgenaaide spulletjes er wel gewoon af. Twijfel twijfel......
Deze heb ik ook op de handwerkbeurs gekocht, en was heerlijk om te maken. Ik ben alleen al in verschillende winkels geweest voor een vierkante lijst van 30 x 30. Maar die zijn heel moeilijk te vinden. Ik ben hem nog niet tegengekomen helaas. Dus tips zijn welkom!


2 opmerkingen:

Creative Chaos zei

Hoi Meijra ,
wat een schitterende borduurwerkjes heb je gemaakt ! Vooral de merklap is prachtig !!
Nu krijg ik zelf ook weer zin in kruisssteekjes :-)

liefs, Pat

ZHOBEYDA zei

HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
ZHOBEYD@....