Powered By Blogger

zondag 24 juni 2012

Gehaakte col van drops




Zo ook weer af. Ik begin altijd enthousiast aan verschillende dingen. En het is dan ook leuk als er weer iets af is. Ik was samen met mijn moeder begonnen aan deze col van garnstudio http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=134&d_id=8&lang=nl

Terwijl we bezig waren hadden we allebei zo onze twijfels, dus hij ging steeds aan de kant. Mijn moeder heeft hem inmiddels uitgehaald. Maar ik vind hem toch wel grappig. En de prijs van de wol was nog leuker. Wol van de wibra. Toch leuk een bolletje van nog geen 3 euro. Is weer eens wat anders.

2 opmerkingen:

Amarins zei

Ik vind hem wel heel erg leuk geworden hoor, super!
Groetjes, Amarins

Creative Chaos zei

Zo, jij bent ijverig bezig geweest ! Ik vind het allemaal even mooi !!
Patti xx