Powered By Blogger

donderdag 5 april 2012

Hitchhiker



Zo de 2e hitchhiker ook eindelijk af, Ik heb hem weer versierd met glaskraaltjes. Het duurde even, maar ik was weer niet in orde, en heb weer wat dagen gesleten in het ziekenhuis. Ze hebben weer een elektrofysiologisch onderzoek gedaan, maar de ablatie is mislukt. Nu moet ik me melden zodra ik het weer heb. Dan gaan ze of direkt een albatie doen, of ze plakken  me helemaal vol met plakkertjes (68 stuks) dat ecg kunnen ze dan vergelijken met de mri die van  mijn hart gemaakt is, en dan kunnen ze precies de lokatie bepalen waar het mankement zit. Ik vind het toch allemaal erg knap hoor. Alleen jammer dat ik op die tafel moet liggen..... Maar goed niemand wil daar liggen natuurlijk.
Ik heb ondertussen nog een hitchhiker op de pen staan, want mijn moeder vindt hem ook erg leuk, dus die wil er graag 1 bij haar nieuwe jas. 
Ma hij komt eraan......

4 opmerkingen:

Amarins zei

Deze is ook weer super, wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
Heel veel sterkte met alles, het lijkt me inderdaad geen pretje.
Groetjes en fijne dagen, Amarins

Laura zei

Het is weer een plaatje Meijra. Wat vervelend dat je zo aan de sukkel blijft. Veel sterkte weer met alle onderzoeken die je moet ondergaan. Liefs van Laura

Creative Chaos zei

Hey Meijra , hoe is 't nou met je ?? Ik hoop dat de blogstilte betekend dat je ijverig aan t handwerken bent !!!
liefs, Patti xx

Creative Chaos zei

Whaaaaaaa hoe raad je het zomaar ??? hahaha .... ik ben nu aan t zoeken naar een manier om de vierkantjes een beetje luchtig aan elkaar te krijgen , anders lijkt t nog op een dekentje :-))
Hoe is t met de hiker voor je mam ??
liefs, Pat