Powered By Blogger

woensdag 6 april 2011

Poncho's

Ik ben even in de ban van de poncho's. Nadat ik de bedstola gemaakt had, vroeg mijn jongste dochter of ik een zwarte poncho wilde haken. Maar alleen zo simpel mogelijk, zonder franjes of gekke dingen. Nou dat maakt het eigenlijk alleen maar makkelijk. Nog 2 toeren en hij is af. Mijn kleindochter wilde er ook 1 hebben. Mijn dochter stelde voor om een ecru poncho te maken voor haar, zodat hij overal op kon. Prima, zo gebeurd zo'n klein dingetje. Maar mijn kleindochter vindt ecru niet zo mooi. Ik wil rose hoor oma. Oké. dan voor haar ook een rose erbij.
Ondertussen kwam mijn andere kleindochter en die wil er ook 2. Dus oma moet even doorhaken. Dit weekend ga ik lekker een weekendje met mijn nichten naar een huisje in epe, dus ik neem lekker een haakwerk mee, kan ik tijdens het kletsen mijn handen toch nog nuttig laten zijn.

3 opmerkingen:

Pauline zei

Leuk,leuk,leuk!!!
Lijkt veel op de mijne, heb je ook het patroon van Drops gebruikt?

Anoniem zei

Zooo jij bent voorlopig onder de pannen. Poncho's zijn wel leuk.

Hetty zei

Mooie poncho heb je gemaakt Meijra.
Daar zal ze blij mee zijn,bij mijn kleindochters is ook alles roze.
Veel plezier in Epe en haakse.
Groetjes Hetty.