Powered By Blogger

vrijdag 15 april 2011

poncho nr 4

Mijn schoondochter wilde wel een kleurtje, en wel roze, grijs, blauw en wit. Ik kreeg een fotootje toegestuurd via mail. Ik moest even puzzelen, want van een foto af haken is toch anders dan vanaf een patroontje. Hij is uiteindelijk ietsje smaller geworden dan die andere, maar ik hoop dat ie toch past.
Nu nog 1 grijze voor haar haken en dan stop ik even met de poncho's. Mijn jongste dochter kwam wel voor nog een poncho, maar dan een vierkante en een langere, maar mijn oudste dochter had ik ook nog een sjaal beloofd dus die gaat nu eventjes voor. En ik heb ook weer zin om te borduren, want van het weekend ben ik lekker op stap geweest met mijn nichten naar Elburg, en daar hebben we de nodige borduurpakketten gekocht.:)

Het was ontzettend gezellig, we hebben veel gelachen. Vooral het feit dat mijn oudste nicht helemaal niet handwerkt, maar toch ook met een paar borduurpakketten naar buiten kwam. We zijn toch wel een paar uurtjes zoet geweest in die winkel.

4 opmerkingen:

Pauline zei

Dit is wel een hele mooi geworden zeg!

Hetty zei

Wat een mooie foto Meijra.
De poncho is ook prachtig,dus jij hebt ook weer zin om te borduren,ik ben er ook mee begonnen.
De deken ben ik even zat van,komt wel een keer af misschien hahaha.
Groetjes Hetty.

Amarins zei

Wat een prachtige poncho in hele mooie kleuren.
Je dagje uit lijkt op de foto inderdaad erg leuk. Je kunt je ook goed vermaken in Elburg, een prachtige winkel.
Groetjes,
Amarins

Laura zei

Ik ben wel heel benieuwd welke borduurpakketten in je mandje zijn gevallen hahahaha.