Powered By Blogger

vrijdag 3 december 2010

sjaals en mutsen


10 mutsjes voor india gebreid, maar toen wilden de kleindochters weer mutsjes hebben. Dus 4 mutsjes en 2 sjaaltjes  gebreid. 1 set in bruintinten en 1 set in bruin roze tinten. De roze muts was ze vergeten dus die staat er niet op. Ondertussen nu ik weer aan het breien ben, blijven mensen om me heen vragen of ik dingen voor hun wil breien. Maar ik ga nu eerst mijn eigen trui even afmaken, anders is straks de zin om te breien opeens weg en dan blijft die trui weer liggen. Maar nu zit ik een weekendje in een huisje. Dit heb ik gekregen voor mijn 50e verjaardag.
De slee mocht natuurlijk niet ontbreken, maar wat is dat moeilijk zeg, om er 1 te vinden. Stad en land afgeweest. Ik dacht dat ik er zelf nog 1 had, maar die was waarschijnlijk toch al eens naar een ander verhuisd. In vlaardingen was nergens een slee te vinden. Gelukkig hadden ze bij intratuin nog 1 staan. Wat zijn die krengen duur. Daar sta je niet bij stil. Die dingen gebruik je zo weinig.

Een fotootje van mij, met mijn oudste dochter en mijn 2 kleindochters Jordan en Kailey.

Vanuit het park kwamen er op 5 december als verrassing 2 pieten de kadootjes brengen.

De katjeskelder in oosterhout, wat een gezellig park is dat. Mooi opgezet en mooie huisjes. Zeker een aanrader.



1 opmerking:

Christine zei

Nogmaals gefeliciteerd Meijra en ik hoop dat je het heerlijk hebt op je minivakantie.
De sjaaltjes en mutsjes zijn zo netjes gebreid, knap hoor en wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
Liefs en geniet er nog van Chrissie