Powered By Blogger

zaterdag 13 november 2010

breien voor india

Tjonge wat gaat dat snel zeg, die mutsjes breien. Echt leuk om te doen. Ik probeer er nog wat te breien van de week, en dan ga ik er vast wat wegbrengen. Ondertussen heb ik ook maar 2 mutsen en sjaals gebreid voor mijn kleindochters, voor als ze hier zijn, en ze zijn de sjaals vergeten. Als ik oppas gaan we graag even naar de speeltuin. Die waren ook zo af, omdat het met nld. nr. 6 gebreid is. De wol had ik eens van iemand gehad. Ik geloof dat mijn dochter ze niet leuk vind, dus ik hoef ze niet mee te geven. Dan verdwijnen ze waarschijnlijk achter in de kast. :)

2 opmerkingen:

Pauline zei

Zo, jij hebt er ook al lekker wat gemaakt!
Ik vond het ook leuk om te doen, lekker snel af ook.
En de sjaals met mutsen zijn ook mooi!

Amarins zei

Je gaat als een speer zeg, ze zijn super leuk. Zelf vind ik het ook enig om te doen.
Groetjes,
Amarins