Powered By Blogger

dinsdag 24 augustus 2010

poppendekentje



Zoals jullie weten heb ik 2 kleindochters van 2 jaar. Jordan had voor haar verjaardag een poppenwagen gehad. De vraag was natuurlijk of oma een dekentje kon maken. Dit vind ik leuk om te doen. We zijn dit weekend lekker naar limburg geweest met de camper, dus een leuk klein klusje om mee te nemen. Ik heb de gelijk genoeg blokjes geknipt voor 2 dekentjes. De blokjes zijn 5 x 5 cm, en totaal heb ik 70 blokjes gemaakt. Voor de tussenvulling heb ik voor het gemak maar even spul gekocht wat je norrmaal in de afzuigkap doet. Een mooi stuk voor 99 cent waar ik met gemak 2 dekentjes mee kan vullen. Ik had toevallig nog rose geblokt kant liggen, en dat pastte heel mooi bij de stof. 2 dagen naaien en de 1e deken is klaar. En Jordan was er blij mee. De volgende keer dat ik wegga met de camper maak ik ook nog een gehaakt dekentje.                                                                                                                                            

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een snpeies van dekentjes. Erg lief en leuk en wat wordt je borduurwerk mooi wat een werk.

Stricklady zei

Sehr schöne Idee .
Schon hat man nebenher im urlaub ein Geschenk gemacht .unser hobby ist dafür Ideal
Viele grüße aus Berlin