Powered By Blogger

donderdag 6 mei 2010

happy award


Ik  heb het opeens begrepen. Ik moet hem doorsturen naar 5 personen en dingen plaatsen waar ik blij van word.
1. Mijn schitterende kleindochters, die altijd zo heerlijk enthousiast zijn als ze me zien.
2. Mijn lieve malthezer hondjes die altijd zo gezellig en lief zijn.
3. De lente, al die mooie bloemen die uitkomen.
4. De vogeltjes die 's morgens vroeg fluiten als iedereen nog ligt te slapen.
5. Alle soorten lapjes en kleurtjes zijde die ik graag koop om te handwerken.
6. Kaasbroodjes hmmmmmmmm jammie.
7.Vrolijke mensen.
8. Mooie muziek.
9. Als ik lekker weg kan met de camper.
10. Als ik een kilo afgevallen ben:)

Laura nog heel erg bedankt he. Ik vind het echt toppie.

En ik stuur hem door naar:
Poppenhuiskladblog
Cattinka blogspot
Handmade by May
Quiltdoosje web=log
Quiltende wilma




3 opmerkingen:

Laura zei

Ik hoef je het al niet meer uit te leggen je weet het al. Je hebt hem verdiend hoor met al die leuke dingen die je maakt. Groetjes Laura

Cattinka zei

Hello Meijra,
thank you very much, I feel honored!
KATRIN W.

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je award. Leuk om te lezen waar jij blij van wordt.