Powered By Blogger

woensdag 5 mei 2010

Blij

Zo leuk, ik hoorde net van Laura dat ik een award gekregen heb van haar. Het is voor mij de 1e keer en ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, maar dat ga ik vast horen. In ieder geval vind ik het hartstikke leuk en lief van haar. Ik laat even wat fotootjes zien van mijn 2 kleindochters waar ik 2 dagen in de week op pas. Het zijn 2 heerlijke meiden, die het heerlijk vinden om elkaar te zien. Als ze de kans krijgen pakken ze elkaar beet om elkaar te zoenen. Al moet ik zeggen dat ze het nu ook wel eens niet met elkaar eens zijn.

Hier zijn ze op hun favoriete plekje waar ze met de zelfgemaakte poppen spelen.
Tegenwoordig hebben ze ondekt dat ijs lekker is. Vooral Kailey komt 's morgens vroeg al binnenstappen en loopt dan naar het keukenkastje om een slabbetje te pakken en roept dan gelijk:"ijssie eten ijssie eten", Natuurlijk moet ik dan nog even tijd rekken want 's morgens vroeg kan je nog geen ijssie eten. Ha ha eerst maar een gewone boterham.                                                                                                                     


1 opmerking:

Laura zei

Wat een lievertjes Meijra, echt om trots op te zijn hoor, en ik kan mij voorstellen dat je hier heel erg vrolijk van wordt. hahaha. Groetjes van Laura