Powered By Blogger

maandag 15 februari 2010

Matroeska

Even een klein borduurwerkje tussendoor. Maar het viel toch een beetje tegen. Ik had nog een lap linnen liggen en wil het aan dit soort dingen opmaken. Maar ik vind linnen toch niet fijn borduren. Als je wat kippiger wordt, dan steek je er nogal makkelijk naast en kan je het weer uithalen. Er komen er 4. Maar er was al iemand die voor februari een nieuw patroon gemaakt had. Dus misschien worden het er uiteindelijk wel twaalf. Het lijkt of de rand er scheef omheen zit maar het is uitgemeten. Alleen de boven en onderkant zijn iets smaller omdat het geen vierkant was. Ik maak er maar pannelappen van. Altijd handig. Nog even de rand vastzetten en een lusje eraan.

1 opmerking:

Christine zei

Och Meijra, helemaal leuk is je Matroesjka geworden.
Ik ben zo dol op de popjes, echt een mooi patroontje.
Ik weet zeker dat je pannenlap prachtig wordt!
Knuf Chrissie