Powered By Blogger

zaterdag 2 januari 2010

deken

Allemaal de beste wensen voor 2010. Ik hoop voor iedereen dat het een heel fijn jaar word!
Van de week ben ik naar den Haag gereden. Ik bestelde wel eens bij de Woolbag via internet. Maar ik wilde de winkel ook wel eens zien. Aangezien ik geen held ben met rijden naar een vreemde stad, was ik toch blij dat ik het gedaan had.

Natuurlijk zag ik weer hele leuke wol liggen. Aangezien ik gek ben op kleuren, kon ik het niet laten. 4 bollen Reggia wol van Kaffe Fasset. Ik ben echt een fan van Kaffe, vooral omdat hij ook graag met mooie kleuren werkt. 





Gelijk even een blokje gemaakt. Hiervoor heb ik 60 steken opgezet met nld. 2,5 en 80 toeren gebreid. Hierdoor krijg je goed te zien hoe het patroon word.  Jullie krijgen het vervolg te zien.



Geen opmerkingen: